Testimoni Sendiri


inila saya dan perubahan saya dengan dx


sile baca pendapat  saya terhadap produk ini 

1. memang best gile!

saya cume pernah pakai body suit je sebelum ni :) tak macam sesetengah orang yang da terus beli PB. ouh mase dulu-dulu tuh da terbeliak tengok harga cemtuh. tambahan ade yang pakai sekejap je. hoho. maka, tak terpengaruh untuk membeli :p ehem. lepas cube dx nih, rase best gile hoho. setiap hari pon rase nak pakai dah macam bende asas yang wajib pakai 

2. sangat puas hati
seriously, bende nih adelah membentuk tubuh badan anda. ehem. inih adela disahkan oleh ence suami. ouh maap bagi anda yang belum berkawen.hikhik (malu). suami saya pun suka sangat benda ni  dan  pakai nih terus da tak kesah orang luar kate maken kembang ke ape ke. kekadang baju tuh yang buat anda kelihatan besar keyh tambah lagi kate kate pelik tuh sebab dorang jeles anda cun dari dorang.

3. pelaburan yang berbaloi

sampai tak mampu nak cakap per memang berbaloiiiiiiiiiiiiii

4. meningkatkan keyakinan diri :)
 pertame, sebab portur badan seperti diperbetulkan (erk). yep. badan seperti terkawal untuk duduk, berdiri, dan berjalan tegak. hihi. saye lepas balek keje cam selalu saket pinggang. nih sebab duduk tak betul. lame lame buat report stok, bla bla bla terus cam duduk bongkok hihi 
kedua, sebab perot flat :p pakai baju ape pon nampak cun jerr


Kesimpulan:

mesti cantek untuk suami dan yaken cantek untuk suami. 





0 comments:

Post a Comment

 
Elysyle DX Lingerie © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects