LaGi Pendapat Saya Mengenai Dx


lagi pendapat saya tentang Corpsdereve DX lingerie

 

 

.setelah sekian lama saya pakai dx ni  dan saya dah rasa sendiri mcm mana dx ni berfungsi serta saya pun dah tahu kehebatan dx ni maka apa yang boleh saya cakap kan semuanya TERBAIKKK!!

ada org tany aku mcm mcm pasal dx ni tapi apa yang boleh saya boleh  katakan walaupun saya pakai dx saya boleh buat mcm mcm aktiviti di antaranya ialah :

 

 

 berlari 


















 boleh
 berjalan kaki  



boleh bersukan   





boleh   


dan perkara yang saya paling suka bila pakai dx sebab saya tak payah nak bukak bukak tak payah nak rasa senak or tak payah nak pikir piker sakit ker apa ke saya tetap boleh tunaikan tanggjawap saya pada allah iaitu :
saya boleh 






 alhamdulilah

dan saya tak risau pasal peluh pun,,rasa melekit ker rasa tak selesa ker panas ker semua ni tak der lansung bila saya pakai dx..dan yang paling best Peluh dalam masa satu minit jer dah kering HEBAT SANGAT
so korang kena try dulu baru korang tahu napa dx sangat best..

0 comments:

Post a Comment

 
Elysyle DX Lingerie © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects