DX Lingerie direkacipta sesuai bagi semua wanita juga yang menyusu badan...


Question: - 
My baby still breast feed.. nak tanya bra tu boleh buka dan susukan baby at the same time? and ada apa apa effect tak kat susu i? merendum or any problem? 


Answer :- DX Lingerie direkacipta sesuai bagi semua wanita juga yang menyusu badan. Beberapa keajaiban memakai DX Lingerie untuk mereka yang menyusukan:

1) Susu badan tidak akan mengering malahan produksi susu badan menjadi semakin lancar..

2) Payudara anda tidak akan jatuh, malah akan up-lift dgn pemakaian DX. Ini berbeza sekali dengan pemakaian bra biasa yang memberi kesan menekan kebawah yang akan memburukkan keadaan dimana payudara akan jatuh tanpa sedar.

3) Sesiapa yang mengalami payudara yang lembik akan pejal dengan DX.

4) Ciri-ciri bra DX -'designated specifically for nursing'. -
i) cara penggunaan hanya tarik cup kebawah -mudah dan cepat. Bayi anda tidak akan menunggu lama. Payudara anda akan diampu oleh cup jadi ia tidak akan 'jatuh'
ii) bra cup yang elastik boleh menampung saiz payudara yang 1 size lagi besar. Jika susu datang payudara anda akan membesar 1size.
iii) Bra yang tidak ketat -boleh menganjal dan tidak menghadkan tumbesaran payudara, ini berbeza dengan nursing bra yang lain yang boleh menyebabkan jangkitan kuman dan kesan tidak selesa pada si pemakai.
iv) Cup DX adalah bersifat kapas mesir 'egyption cotton bra' yang mana memberikesan selesa dan boleh bernafas kepada payudara anda yang mengandungi susu.


msg 019 5288231 (azzah) 






0 comments:

Post a Comment

 
Elysyle DX Lingerie © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects